Klachten

Klachten

Klachten

In alle aspecten van onze bedrijfsvoering richten wij onze aandacht op het voorkomen van klachten. Ondanks al onze inspanningen ter voorkoming van klachten mogen wij klachten niet uitsluiten. Binnengekomen klachten zien wij als een uitdaging om het de volgende keer beter te doen. De klachtbehandeling draagt uiteindelijk bij aan ons streven de kwaliteitslat steeds hoger te leggen.

Als u een klacht heeft kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best uw klacht dan al op te lossen of in behandeling te nemen. Aanpak kan natuurlijk verschillen naar de aard van uw klacht. Indien u liever schriftelijk een klacht indient mag dat vanzelfsprekend. U kunt uw post sturen naar Doove Care Groep, Postbus 143, 2740 AC te Waddinxveen. Neemt u voor een antwoordnummer graag even contact met ons op. Per email kunt u uw klacht richten aan kwaliteit@doove.nl.

Als de klacht niet naar uw tevredenheid door Doove is afgehandeld kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg. http://www.lkgz.nl/

Als je dingen goed wilt doen moet je goede dingen doen.
DooveCareGroep Customer Delight Programma